fbpx info cursussen | Gokhale Method Institute
Sign up for our Positive Stance™ Newsletter

info cursussen

Louisa567
Louisa567's picture
Offline
Last seen:
5 years 10 months ago
Joined:
06/06/2018 - 6:37am
info cursussen
Beste Emmy Wolthuis, Waar kan ik informatie vinden over cursussen in Nederland? Alvast bedankt!
Emmy Wolthuis's picture
Teacher
Offline
Last seen:
1 week 1 day ago
Joined:
06/09/2016 - 6:11am

Beste Louisa567,

Op dit moment zijn er geen cursussen gepland in Nederland. Ik ben in opleiding en zal cursussen inplannen als ik gekwalificeerd ben. Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief, ontvang je naast tips voor je houding (1x per maand) ook informatie over cursussen in de buurt (1x per maand). Op deze manier zie je vanzelf wanneer er een cursus in Nederland gepland is.

Als je pijn hebt en sneller hulp wil, zou je kunnen overwegen naar een docent in Groot Brittanië of Duitsland te reizen.

Louisa567
Louisa567's picture
Offline
Last seen:
5 years 10 months ago
Joined:
06/06/2018 - 6:37am
Beste Emmy, Bedankt voor je antwoord! Ik zal me aanmelden voor de nieuwsbrief. Ik moet wel zeggen dat ik de website niet erg duidelijk vind. Waar doe jij de opleiding? Ga je daarvoor naar Californië? Dat is me nl ook niet helemaal duidelijk.
Emmy Wolthuis's picture
Teacher
Offline
Last seen:
1 week 1 day ago
Joined:
06/09/2016 - 6:11am

Hoi Louisa,

Excuus dat je nu pas antwoord krijgt! Ik ging er van uit dat ik een melding zou krijgen van activiteit op dit deel van het forum. Niet dus.

Ik lees dat je de website niet duidelijk vindt. Heeft dat betrekking op de opleiding van docenten, of ook op andere informatie?

Over je vraag waar ik de opleiding doe: Ik ben inderdaad in Californië geweest voor 7 dagen intensieve training door Esther Gokhale. 

Ik doe nu case-studies in Nederland om meer ervaring met de methode op te doen. 

Er is elke maand een webinar voor docenten met Esther. Vorige week was ik in Duitsland voor een intensief weekend met Esther en andere docenten uit Europa om onze vaardigheden en kennis van de methode te verdiepen. 

Voor dagelijkse vragen van docenten is er een intern forum voor ondersteuning en het delen van ervaringen.

Beantwoordt dit je vragen?

 

Log in or register to post comments